Autor |
Wiadomość |
dave |
Wysłany: Czw 21:05, 22 Gru 2016 Temat postu: przedmioty |
|
przypadkiem odkryłem jak można mnożyć przedmioty, wystarczy będąc na mapie zapisać grę a potem wyrzucić przedmioty na ziemię a następnie wczytać zapisaną grę - przedmioty dalej leżą na ziemi ale postacie mają te przedmioty jakby ich w ogóle nie wyrzucili - więc mamy je zdublowane, wystarczy teraz podnieść je z ziemi, zapisać grę i można znowu to samo cała drużyna w szczerbce wyposażona? nie ma problemu |
|
|
jaco1916 |
Wysłany: Wto 23:42, 25 Maj 2010 Temat postu: |
|
ten poradnik jest naprawde cholernie przydatny - jako stary rpgowiec odruchowo dozbrajalem cala ekipe w tarczem, a tu faktycznie okazuje sie ze Legion rzadzi sie swoimi prawami i na dobra sprawe tarcze nie sa przydatne ale dodatkowa bron naprawde daje boosta do ataku i robi z postaci prawdziwego kilera, n o i bylem przekonany ze do rozbicia murów konieczne sa katapulty, a okazuje sie ze motyw z e strzalami jest owiele bardziej praktyczny - do wleczenia katapul i tony kamieni potrzeba ogrow, ktore moim zdaniem sa totalnie bez uzyteczne - wolne, tragicznie zdobywaja exp, bardzo dobry poradnik, przydalo by sie jeszze wiedziec do czego jest ktora mikstura i czar teraz sam nie wiem czy poprostu podbic caly swiat, czy poprostu szwedac sie gdzie mi sie spodoba z legendarna ekipa Piwem i Mieczem... |
|
|
Prezi2907 |
Wysłany: Nie 19:44, 10 Lut 2008 Temat postu: |
|
Koleś ta wstawka marzyła mi się normalnie życie mi ratujesz Ja tej gry nigdy nie kończe bo jej możliwości grania są nieograniczone a ja kocham wolność gry Pozdro i dzieki za link |
|
|
Wedrowycz |
|
|
Wedrowycz |
Wysłany: Czw 21:06, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
Gigante napisał: | Witam stietny poradnik... aktualnie tez gram w Legiona
i mam 2 sprawy...
1) ma ktos moze wersje bez tych denerwujacych "zabezpieczen"
2) w solucji braklo mi mikstur - skoro juz tak sie tu poswieciles to i moze to moglbys dodac
Wielkie YO dla autora |
Witam. Mam legion bez zabezpieczeń, wrzucę linka w następnym poscie bo na tym forum można publikować adresy po minum trzech postach od rejestracji. |
|
|
Gigante |
Wysłany: Czw 0:06, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
Witam stietny poradnik... aktualnie tez gram w Legiona
i mam 2 sprawy...
1) ma ktos moze wersje bez tych denerwujacych "zabezpieczen"
2) w solucji braklo mi mikstur - skoro juz tak sie tu poswieciles to i moze to moglbys dodac
Wielkie YO dla autora |
|
|
morgan666 |
Wysłany: Śro 21:28, 14 Lis 2007 Temat postu: |
|
hehe tez tak gralem z bratem... tylko mielismy po 5 ludkow w legionie i wtedy "wycinalismy sie w pien"... jak mozna sie domyslec wygrywal ten kto "kontrolowal" spacje^^ pozniej jakzwykle dochodzilo do rekoczynow... szlaban na kompa... a potem odnowa~~ i takie tam... |
|
|
mahho |
Wysłany: Sob 11:38, 10 Lis 2007 Temat postu: |
|
Np. grajac z kumplem mielismy po jednym legionie i kazdy kierowal nim jak chcial
Albo czasami gralismy tak, ze mielismy w jednym legionie 2 "zawodnikow" i wycinalismy
Pierwsza metoda jest lepsza |
|
|
Gość |
Wysłany: Pią 2:24, 09 Lis 2007 Temat postu: |
|
mahho napisał: | Fajnie sie gra w legiona na "multi" |
Możesz to bliżej opisać?? |
|
|
mahho |
Wysłany: Wto 10:49, 09 Paź 2007 Temat postu: |
|
Fajny poradnik, pare bledow sie znalazlo, ale malo szczegolowych
Dodam, ze w oryginalnej wersji na amige, bledu z leczeniem butelkami i spadkiem sily nie bylo ]
btw. Fajnie sie gra w legiona na "multi" |
|
|
morgan666 |
Wysłany: Pon 22:33, 08 Paź 2007 Temat postu: Poradnik |
|
Juz od kilku dni loje non-stop (no moze z mala przerwa na uczelnie) w Legion i nadal pamietam wszystkie tricki z dziecinstwa... Dodam tylko ze na wszystkie wpadlem sam (metoda prob i bledow...) nie czytajac zadnych T&T... w sumie to przyznam sie wczoraj czytalem jedne... ale to co tam jest to zenada... A teraz koniec gadania zapraszam do lektory:
Jak przejsc Legion:
1. trudne poczatki czyli wybor "kim" gramy i jego wyposazenie:
Na start najlepiej jest miec 1 silna pastac co bedzie wszystkim dawala rade... Osobiscie polecam postacie z duza szybkoscia czyli jedna z trzech: amazonka, trol oraz "wszechmocny" elf...
a) amazonka: ma na starcie wiecej zycia niz elf wiec odrazu mozna przystopic do akcji "oddaj kase i w leb!" bardzo tanio i dobrze mozna ja tez uzbroic:
-helm magczny okolo 1000
-zbroja srebrna okolo 1000
-buty cudowne okolo 500
-2*oszczepy wielorybnicze okolo 300 za sztuke
razem: okolo 3100
dlaczego oszczepy a nie miecze? otoz amazonka ma bonus dla oszczepow dostaje z nimi lepszego kopa(+21 do sily) niz z mieczem ognistym(+15)... a ze jeszcze sa duzo tansze... jedyna ich wada jest taka ze mozna je calkiem niechcacy wyrzucic... ale jezeli trafily w przeciwnika to jest duze prawdopodobienstwo iz sie je potem "pozbiera spowrotem".
b)trol: na start mamy duzo zycia wiec akcja jak z amazonka i do tego jest rownie szybki jak ona(ale o tym pozniej)... czyli ten sam motyw we wsi... uzbrojenie:
-helm magiczny ~1000
-zbroja srebrna ~1000
-buty cudowne ~500
-2*maczuga zbujnicka ~150 za sztuke
calosc okolo 2800
wybrane maczugi daja tyle samo sily co miecze ogniste... ale sa owiele tansze... i pozatym mile urozmaicenie a nie wszyscy z ognistymi mieczami lataja~~
c)elf: bardzo malo zycia na start... ale jest pewien sposob jak szybko ten stan zmienic... Doswiadczenie zdobywamy poprzez zabijanie wlasnych czlonkow z drozyny... TZN elfem bijemy naszego a ten zamiast mu oddawac to bezskutecznie pruboje przejsc przez jaks przeszkode terenowa... Gdy zabraknie nam juz czlonkow w teamie to za free bierzemy wiesniakow i tluczemy jak wyzej... w ten sposob po 1-2 akcjach mamy juz ful zycia i mozemy normalnie juz zarabiac we wsi... uzbrojenie
-magiczny helm ~1000
-srebrna zbroja ~1000
-buty cudowne ~500
-2*miecz ognisty ~1000 za sztuke
ogulem ~4500 jezeli mamy pecha i ceny sa zawysokie to musimy poczekac z zakupem zbroi... Elfowi warto tez kupic luk i strzaly... bo to wlasnie one maja bonus do obrazen (szkoda tylko ze niewiadomo jaki:(...)...
oczywiscie mozna grac i innymi postaciami... albo nawet kilkoma naraz... wiec oto kilka rad dla innych:
ork:2*topor srebrny 2*(18 do sily i +5 do odpornosci za sztuke) ~700 za sztuke
kobold:2*mlot granitowy 2*(17 do sily) ~900 za sztuke
czlowiek i palladyn: 2*ognisty miecz 2*(19 do sily)
reszta postaci walczy z ognistymi bez bonusow 2*(15 do sily), kazdy powinien tez byc wyposazony w zwoj uzdrowienia (czasami leczyc sie trzeba) oraz luk ze strzalami (niewiadomo kiedy moga sie przydac) Natomiast uzywanie tarczy jest bezpodstawne gdyz niema zadnej szansy na blok a odpornosc jaka ona daje bardzo latwo osiagnac dzieki doswiadczeniu...
2. statystyki bohaterow:
Apropo doswiadczenia... najszybciej expa zdobywa elf i mag potem kolejno:palladyn, czlowiek, amazonka, kobold, trol, ork, wiesniak i orge...
Zdobyte doswiadczenie szybko zamieniamy na statystyki... Pierw ladujemy w zycie: elf,mag,paladyn,kobold,czlowiek,amazonka i wiesniak maja max 170 zycia trol ma 200 ork 215 a ogr 275... Nastepnie w szybkosc... ale tu jest jakis chyba blad w grze bo szybkosc znika zaraz przy nastepnej akcji w terenie (pokazana jest jako cienki niebieski pasek) ale nie ma rzeczy do obejscia... od czego sa mikstury... coprawda wiekszosc mikstur szkodzi (niewiadomo dlaczego...) ale jest jedna ktora nieszkodzi~~ motorolum (cena ~900 u alchemika lub zabic jakiegos wielkiego pajaka...) dodaje ono na stale 18 punktow szybkosci czasami nalezy wypic kilka sztuk tej mikstury aby osiagnac maxymalny prog ktory wynosi odpowiednio: elf(70), trol i amazonka(60), czlowiek(45), paladyn(40), ork i kobold(35), mag i wiesniak(30), ogre(28 ) dodam ze wartosci w nawiasach sa do osiagniecie bez bonusow od uzbrojenia czyli mozna do nich dodac +23(20 od butow i 3 od helmu) a wtedy... "nas nie dogonia~~" mikstura ma jedna wade.. pijemy ja przy sciagnietej broni gdyz zrowna nam sile do okolo 30 punktow... wiec niewarto jest rowniez inwestowac w sile jezeli nie wypiliemy jeszce motorolum... a gdy to juz zrobimy mozna dawac w sile~~ odpowiednio max dla wiekszosci postaci:52(bez uzbrojenia) ale sa i tez wyjatki:ork(55) i kobold(65) dodam ze koboldem mozemy latwo osiagnac maxymalna sile 100 wyposazajac sie jedynie u kupcow). Po sile kolej na magie... tutaj mamy przewaznie max 50 ptk dla kazdego... i znowu wyjatki:elf(65), paladyn(70) i mag (100)... Na koncu dajemy w odpornosc... mozemy jej miec dowolna ilosc... i tak to znaczaco niewplywa na przebieg walki... Jezeli gramy kilkoma postaciami to bardzo szybko zaczniemy odczowac brak zlota...
3. wlasny bizness czyli zarabianie pieniedzy...
a) zabieranie kasy wiesniakom i zprzedawanie lopow... Sposob malo orginalny jednakze dajacy duzo satysfaksci(~~) malo niebezpieczny... lecz i co za tym idzie malo wydajny... no i mamy z tego dodatkowe doswiadczenie
b) polowania... Zyski troszke wieksze niz z wiesniakow doswiadczenie tez ladnie idzie... tylko zawsze jest to ryzyko ze wyskoczy naprawde wielka bestja i zaczniemy gre od poczatku~
c) w poszukiwaniu ziol... mozna uzbierac 10 szybkich bohaterow w 1 legionie i wybrac sie na bagna tam czesto rosna "ziolka"... z regoly zbieramy wszystkie ale przewaznie szukamy kreciego korzenia czylo najdrozszego skarbu w grze ~6000... nietrzeba wcale robic akcju w terenie (i lazic po bagnach tracac jednego bohatera za drugim)... wystarczy wejsc na bagna i w obcjach oddzialu wybrac ekwipunek i popatrzec co maja "pod nogami"... dzien obozu na bagnach i powtorka... uwazac nalezy aby niezbraklo nam zywnosci...
d) podboj osady i podatki... stare jak swiat... Tylko nalezy pamietac ze jezeli osada ma mur to potrzebne beda nam strzaly aby go rozwalic... (mozna katapulte uzywac ale ma same wady: duzo wazy i uzywa szybkokonczacej sie amunicji... ktora swoja droga tez lekka niejest), wplywy z jednej osady nie sa astronomiczne... ale za to mamy staly dochod...
e) wykonujac zadania specjalne polegajace na pokonaniu bandytow lub psychopatycznego wodza...
f) wykonujac zadania specjalne w stylu pladrowanie grobowcow czy jaskin... grobowce troszke niebezpieczne (przed wejsciem do nich nalezy wziasc kilku "ochotnikow" na znalezienie wlasciwej drogi) i malo zyskowne ale zawsze mozna znalesc jakis skarb... jaskinie odwotnie...
g) jezeli dostales zadanie z "magiczna jaskinia" / "zapomniana kopalnia" czy z "uwiezionym palladynem" to sie ciesz i postepoj zgodnie z instrukcja:
-musisz miec 1 wypasiona postac co da rade rozwalic wszystkich wrogow w jaskini (nie dotyczy magicznej jaskini bo tam tylko jest 1 mag co daje expa)
-przed wyruszeniem do niej kup spory zapas zywnosci oraz kilku (9) "tragarzy"
-kiedy juz bedziesz w takiej jaskini rozwal wszystkich wrogow pozbieraj skarby i "zakoncz akcje"
-nastepnie nigdzie sie nie ruszaj z miejsca tylko 1 dzien obozu... a potem kolejna "akcja w terenie"... i co widzisz??? zero przeciwnikow tylko losowa ilosc kupek zlota i skrzynek ze skarbami... gdy juz wszystko wyzbierasz mozesz znowu dzien poobozowac i znowu rozpoczac pladrowanie~~ W ten sposob bardzo szybko sie wzbogacisz oraz masz szanse znalesc duzo naprawde dobrego uzbrojenia... A gdy zacznie konczyc sie zywnosc... to nic nie stanie na przeszkodzie... aby... zapolowac w jaskini na jakiegos dzikiego zwierza~~ Jedyna wada tego sposobu jest to ze gra czesto potrafi sie sama wylaczac... ale od czego opcja z zapisem gry~~...
-kiedy juz mamy 10 postaci obladowanych super przedmiotami i diamentami (sa najdrozsze ~5000 reszty skarbow nieoplaca sie brac... przeciez mamy sporo czasu...) ruszamy do najblizszej wsi gdzie sprzedajemy nasze cenne lupy~~
Ostatni sposob jest chyba jakims bledem w grze... ale jest najbardziej skutecznym w zarabianiu skarbow i lupow...
4. Odzial marzen czyli:
W odziale mozemy miec 10 bohaterow... i tez tyle jest ras/profesji wiec mozemy sobie zlozyc odzial bardzo zroznicowany lub zbudowany z jednolitych jednostek... Ciekawym i skutecznym rozwiazaniem jest odzial z suberbohaterow... A gdzie takich znalesc?? kazdego gdzie indziej i w innym zadaniu:
-maga znajdziemy wsrod wilkow... zazwyczaj taki mag ma zwiekszona ilosc many.. czasami ilosc many jest znacznie zwiekszona (potrafi przekroczyc grubo 180)... taki mag jest cudowny... wali czary jeden za drugim... tylko lipa jak trzeba "wobozowac" te 180 ptk magii...
-palladyna wezmiemy z groty z rycerzami chaosu... moze on miec zwiekszona liczbe zycia (~190) jak i magi (~80)...
-czlowieka szukamy na bagnach... ma on zazwyczaj zwiekszone zycie niekiedy siegajace 200 punktow
-wiesniaka i amazonki nigdy nieznajdziemy z polepszonymi statystykami
-reszte natomiast z misji z "psychicznym przywodca bandy" moga miec oni znacznie zwiekszone zycie... (mam ogra co ma ponad 350 zycia)... Jednakze bardzo ciezko znalesc elfa i kodolda z zyciem pozyzej 170... ale pamietam ze raz mialem elfa co mial 173 zycia~~ taki rarytas sie trafil... Takiego delikwenta Przejmujemy za pomoca czaru "nawrocenie" i jest juz nasz...uwaga czar nawrocenie pozera 60 ptk magi... wiec tylko nieliczni potrafia go rzucic...
Dobra rada przed wejsciem na miejsce z zadaniem nalezy zesejwowac gre... Gdy statystyki bohatera okaza sie ponizej naszych oczekiwan mozemy odczytac gre odnowa i sprobowac jeszcze raz... Dziala to gdyz statystyki sa losowane podczas ladowania sie "akcji w terenie"... a gdy mamy juz wymazona druzyne pora na...
5. Pokonanie Wladcy Chaosu.
Aby pokonac Wladce Chaosu nalezy zdobyc specjalne zadanie z ktorego dowiemy sie o lokalizacji ukrytej fortecy... Dostac to zadanie mozna na 2 sposoby:
-po wykonaniu kilkudziesieciu misji wkoncy i je dostaniemy
-majac pod kontrola ponad 20 osad pytamy sie "co slychac?" i wtedy bardzo szybko mowia nam o tym quescie...
Gdy juz dostaniemy zadanie ganiaja nas od wsi do wsi (znacznie dluzej niz z jakimkolwiek innym zadaniem) az w koncy dostajemy swoje... Pierw czeka nas rozprawa z 10 rycerzami chaosu usytuowanymi na murze w otoczeniu bagien... Z luku robimy szybko dziore w murze i wysylamy tam 1-2 szybkich wojownikow liczac ze zaden z nich nieutonie xD a potem kosimy rycerza za rycerzem a reszta ekipy rzyca na nas czary leczace (o ile to potrzebne)... Po zakonczeniu tej bitwy czeka nas starcie z Wladca Chaosu... stad nie ma juz odwrotu gdyz do okola nas jest... wodospad (co do cholery robi wodospad w fortecy i to w dodatku na bagnach? to chyba najwieksza tajemnica w tej grze xD) sam Wladca chaosu nie ma szans (chyba ze zrobimy odwrot xD) coprawda jest silny i ma duzo zycia ale jak juz tu jestesmy to na 100% jestesmy silniejsi od niego~~ Ja osobiscie upokozylem ta gre pokonujac Wladce Chaosu jednym wiesniakiem~~ (tylko musialem go 1 czy 2 wyleczyc)... Potem mamy (niecalkiem ladne) zakonczenie i...
6. Koniec??
...i mozemy zaczac gre od nowa~~ Gra jest wspaniala... daje nieskonczona ilosc scenarjuszy... i mozna odczuc wszechobecna WOLNOSC... szkoda ze takich gier juz sie nierobi...
P.S.
poradnik ten pisalem grajac w Legion zaledwie kilka dni (po ... dokladnie policzylem 12 latach przerwy~~)... jak sobie cos jeszcze przypomne to napewno umieszcze... A teraz puki co ide tluc zielonych bo zabardzo mi sie na mapie rozpanoszyli xD... Dziekuje za przeczytanie moich wypocin~~ |
|
|